9ª edición del Programa de Acción Educativa Hazlo Verde de Leroy Merlin: Un aula sostenible está en tus manos. Concurso Escolar sobre medioambiente

Estás visualizando una edición antigua del Concurso Escolar Hazlo Verde. Si deseas participar en la última edición haz click aquí.

Material didáctico

Vinculación Curricular Primaria

1) COMPETENCIAS CLAVE E DESCRITORES.

COMPETENCIA CIDADÁ

COMPETENCIA EMPRENDEDORA

COMPETENCIA MATEMÁTICA E COMPETENCIA EN CIENCIA, TECNOLOXÍA E ENXEÑARÍA (STEM)

2) PERFIL DE SAÍDA DO ALUMNADO

PERFIL DE SAÍDA DO ALUMNADO AO ACABAR O ENSINO BÁSICO

3) ÁREAS CURRICULARES

COÑECEMENTO DO MEDIO NATURAL, SOCIAL E CULTURAL
Saberes básicos
2.º CICLO 3.º CICLO
A. Cultura científica
1. Iniciación na actividade científica.
Avances no pasado relacionados coa ciencia e coa tecnoloxía que contribuíron a transformar a nosa sociedade A relación entre os avances en matemáticas, ciencia, enxeñaría e tecnoloxía para comprender a evolución da sociedade no ámbito científico-tecnolóxico.
A importancia do uso da ciencia e a tecnoloxía para axudar a comprender as causas das propias accións, tomar decisións razoadas e realizar tarefas de forma máis eficiente. A ciencia, a tecnoloxía e a enxeñaría como actividades humanas.
2. A vida no noso planeta
Relación do ser humano cos ecosistemas para cubrir as necesidades da sociedade. Exemplos de bos e malos usos dos recursos naturais do noso planeta e as súas consecuencias.
3. Materia, forzas e enerxía.
As fontes de enerxías renovábeis e non renovábeis e a súa influencia na contribución ao desenvolvemento sustentábel da sociedade.
B. Tecnoloxía e dixitalización
1. Dixitalización da contorna persoal de aprendizaxe.
Dispositivos e recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo.
C. Sociedades e territorios
4. Conciencia ecosocial.
O cambio climático. Introdución ás causas e consecuencias do cambio climático. O cambio climático do local ao global: causas e consecuencias. Medidas de mitigación e adaptación.
A transformación e a degradación dos ecosistemas naturais pola acción humana . Conservación e protección da natureza. Responsabilidade ecosocial.

Ecodependencia, interdependencia e interrelación entre persoas, sociedades e medio natural.
Responsabilidade ecosocial. Ecodependencia e interdependencia entre persoas, sociedades e medio natural. O desenvolvemento sustentábel. A actividade humana sobre o espazo e a explotación dos recursos.
Estilos de vida sustentábel. O consumo e a produción responsábeis, o uso eficiente da auga e da enerxía e a prevención e a xestión dos residuos. O desenvolvemento sustentábel. A actividade humana sobre o espazo e a explotación dos recursos. Os Obxectivos de Desenvolvemento Sustentábel..
Axenda Urbana. O desenvolvemento urbano sustentábel. A cidade como espazo de convivencia.
Estilos de vida sustentábel: os límites do planeta e o esgotamento de recursos. A pegada ecolóxica.
EDUCACIÓN EN VALORES CÍVICOS E ÉTICOS
SABERES BÁSICOS
SÓ 3.º CICLO
C. Desenvolvemento sustentábel e ética ambiental.
A acción humana na natureza.

Ecosistemas e sociedades: interdependencia, ecodependencia e interrelación .
Os límites do planeta e o cambio climático.
O deber ético e la obrigación legal de protexer e coidar o planeta.
Hábitos e actividades para o logro dos Obxectivos de Desenvolvemento Sustentábel.

O consumo responsábel.

O uso sustentábel do solo, do aire, da auga e da enerxía. A mobilidade segura, saudábel e sustentábel.

A prevención e xestión de residuos.
EDUCACIÓN ARTÍSTICA
Saberes básicos
2.º E 3.º CICLO
B. Creación e interpretación.
Fases do proceso creativo: planificación, interpretación e experimentación.
Interese e valoración tanto do proceso como do produto final en producións plásticas e audiovisuais.
C. Artes plásticas, visuais e audiovisuais.
Medios, soportes e materiais de expresión plástica e visual.

Técnicas bidimensionais e tridimensionais básicas en debuxos e modelados.