9ª edición del Programa de Acción Educativa Hazlo Verde de Leroy Merlin: Un aula sostenible está en tus manos. Concurso Escolar sobre medioambiente

Estás visualizando una edición antigua del Concurso Escolar Hazlo Verde. Si deseas participar en la última edición haz click aquí.

Material didaktikoa

Lehen Hezkuntzako Curriculum Lotura

1) 1) FUNTSEZKO GAITASUNAK ETA DESKRIBATZAILEAK.

HERRITARREN GAITASUNA

GAITASUN EKINTZAILEA

MATEMATIKARAKO GAITASUNA ETA ZIENTZIARAKO , TEKNOLOGIARAKO ETA INGENIARITZARAKO GAITASUNA (STEM)

2) IKASLEEN IRTEERA-PROFILA

IKASLEEN IRTEERA-PROFILA OINARRIZKO IRAKASKUNTZA AMAITZEAN

3) CURRICULUM-ARLOAK

NATURA , GIZARTE ETA KULTURA INGURUNEAREN EZAGUTZA
Oinarrizko jakintzak
2 . ZIKLOA 3 . ZIKLOA
A. Kultura zientifikoa
1. IJarduera zientifikoaren hastapenak.
Zientzia eta teknologiarekin lotutako iraganeko aurrerapenak, gure gizartea eraldatzen lagundu dutenak Gizartearen bilakaera ulertzeko, matematikan, zientzian, ingeniaritzan eta teknologian egindako aurrerapenen arteko erlazioa esparru zientifiko-teknologikoan.
Zientziaren eta teknologiaren erabilerak duen garrantzia norberaren ekintzen kausak ulertzen laguntzeko , erabaki arrazoituak hartzeko eta zereginak modu eraginkorragoan egitea. Zientzia, teknologia eta ingeniaritza giza jarduera gisa.
2. Bizitza gure planetan
Gizakiaren eta ekosistemen arteko harremana, gizartearen beharrak asetzeko. Gure planetako baliabide naturalen erabilera onen eta txarren adibideak, eta haien ondorioak.
3. Materia, indarrak eta energia.
Energia berriztagarrien eta berriztaezinen iturriaketa gizartearen garapen jasangarriari egiten dioten ekarpenean duten eragina.
B. Teknologia eta digitalizazioa
1. Ikaskuntza-ingurune pertsonala digitalizatzea.
Gailu eta baliabide digitalak hezkuntza-testuinguruaren beharren arabera.
C. Sozietateak eta lurraldeak
4. Kontzientzia ekosoziala.
Klima-aldaketa. Klima-aldaketaren kausen eta ondorioen hastapenak. Klima-aldaketa tokikotik globalera: kausak eta ondorioak. Arintzeko eta egokitzeko neurriak.
Ekosistema naturalen eraldaketa eta degradazioa giza ekintzaren bidez. Natura babestea eta kontserbatzea. Erantzukizun ekosoziala.

Ekomendekotasuna, interdependentzia eta pertsonen , gizarteen eta ingurune naturalaren arteko erlazioa.
RErantzukizun ekosoziala. Ekodependentzia eta pertsonen, gizarteen eta natura-ingurunearen arteko interdependentzia. Garapen jasangarria. Giza jarduera espazioan eta baliabideen ustiapenean.
Bizimodu jasangarria. Kontsumo eta ekoizpen arduratsua uraren eta energiaren erabilera eraginkorra eta hondakinen prebentzioa eta kudeaketa. Garapen jasangarria. Giza jarduera espazioan eta baliabideen ustiapenean. Garapen Iraunkorreko Helburuak..
Hiri Agenda. Hiri-garapen jasangarria. Hiria bizikidetza-espazio gisa.
Bizimodu jasangarria: planetaren mugak eta baliabideen agortzea. Aztarna ekologikoa.
BALIO ZIBIKOETAN ETA ETIKOETAN HEZTEA
OINARRIZKO JAKINTZAK
BAKARRIK 3 . ZIKLOA
C. Garapen jasangarria eta ingurumen-etika.
Pertsonok naturan dugun ekintza.

Ekosistemak eta gizarteak: interdependentzia, ekodependentzia eta interrelazioa .
Planetaren mugak eta klima-aldaketa .
Planeta babestu eta zaintzeko betebehar etikoa eta lege-betebeharra.
Garapen Jasangarriaren Helburuak lortzeko ohiturak eta jarduerak.

Kontsumo arduratsua.

Lurzoruaren, airearen, uraren eta energiaren erabilera jasangarria. Mugikortasun segurua, osasungarria eta jasangarria.

Hondakinen prebentzioa eta kudeaketa.
HEZKUNTZA ARTISTIKOA
Oinarrizko jakintzak
2 . ETA 3 . ZIKLOA
B. Sorrera eta interpretazioa.
Sormen-prozesuaren faseak: plangintza, interpretazioa eta esperimentazioa.
Prozesuarekiko zein azken produktuarekiko interesa eta balorazioa ekoizpen plastikoetan eta ikus-entzunezko produkzioetan.
C. Arte plastiko, bisual eta ikus-entzunezkoak.
Adierazpen plastikoko eta bisualeko bitartekoak, euskarriak eta materialak.

Bi dimentsioko eta hiru dimentsioko teknikak marrazkietan eta modelatuetan.